„Copiii care afirmă că petrec peste şase ore online sunt semnificativ mai nemulţumiţi de relaţia cu părinţii, prietenii şi profesorii, precum şi de viaţa lor în prezent. De asemenea, consideră într-o măsură mai redusă că activităţile de zi cu zi au sens sau sunt mai puţin optimişti cu privire la viitor, sunt mai nemulţumiţi de deciziile luate şi afirmă că au fost mai puţin relaxaţi în ultimele două săptămâni”, se menţionează în cercetarea „Salvaţi Copiii”.

Ce fac copiii din România pe internet

Telefoanele mobile ”inteligente” și tabletele sunt principalele dispozitive pe care le folosesc copiii și tinerii. Cifrele organizației ”Salvați Copiii” arată și că șapte din 10 elevi folosesc internetul și la școală, dar nu în scop educativ, ci în pauze ori, pe ascuns, la ore. ”Nici la școală nu le vine să lase telefoanele mobile din mâini. Abia așteaptă recreațiile ca să pornească internetul pe ele”, arată Adela Ardeleanu, profesoară la o școală gimnazială.

Cel mai grav lucru, în cazul copiilor şi adolescenţilor, este că odată captivați de tehnologie, se izolează de lume, ajungând să trăiască într-un univers virtual, în care reperele sunt tot mai îndepărtate de realitate. Singurele surse de infromare credibile pentru aceștia au ajuns să fie Facebook, YouTube și Wikipedia. Timpul petrecut comunicând cu prietenii pe Snapchat și Instagram este adictiv și periculos. În timpul studiilor, copiii au recunoscut faptul că nu își dau seama cât timp petrec pe internet.

https://armoniamagazineusa.com/2019/12/29/a-ti-lasa-copilul-sa-butoneze-un-telefon-mobil-sau-o-tableta-e-simlar-cu-a-i-da-droguri-grele-daca-ne-raportam-la-ceea-ce-se-intampla-in-creierul-lui/