ULTIMELE STIRI!

Primii bebeluși modificați genetic în China

China a ordonat deschiderea unei anchete pentru a verifica afirmaţiile unui om de ştiinţă chinez care a anunţat că a creat primii bebeluşi modificaţi genetic din lume, un act descris de numeroşi cercetători drept „o nebunie”, informează AFP.

He Jiankui, profesor la o universitate din Shenzhen, în sudul Chinei, a anunţat într-un videoclip difuzat luni pe platforma YouTube naşterea „în urmă cu câteva săptămâni” a două gemene al căror ADN a fost modificat pentru ca acestea să nu poată fi infectate cu HIV.

„Am solicitat autorităţilor sanitare din provincia Guangdong să deschidă imediat o anchetă amănunţită pentru a stabili faptele”, a declarat luni seara Comisia Naţională de Sănătate, adăugând că acordă o mare importanţă cazului.

Anunţul lui Jiankui a stârnit un val de critici în comunitatea ştiinţifică internaţională, inclusiv în cadrul instituţiei cercetătorului, Universitatea sudică de ştiinţă şi tehnologie, care l-a condamnat şi s-a declarat profund şocată de afirmaţiile cercetătorului.

Profesorul, care a studiat la universitatea americană Stanford iar în prezent lucrează într-un laborator specializat în studiul genomului din Shenzen, a declarat că ADN-ul gemenelor a fost modificat cu ajutorul CRISPR-Cas9, o tehnologie care permite ştergerea şi înlocuirea părţilor nedorite ale genomului.

Gemenele, denumite „Lulu” şi „Nana”, s-au născut în urma fertilizării in vitro, din embrioni modificaţi înainte de implantarea lor în uterul mamei.

Sursa: https://alfaomega.tv/stiri/mapamond-crestin/9950-primii-bebelusi-modificati-genetic-in-china?fbclid=IwAR3VIHrOqQj_tJAg3JY4xvo55ZPeRBXb5e_23X7yESjzl5s67l1kEeVhHW0#ixzz5c6HEVFcO
Follow us: @alfaomegatv on Twitter | alfaomegatv on Facebook

Sustine – Doneaza. Dumnezeu te va rasplatii!

Sustine – Doneaza